Dodano dnia: 05.11.2014 o godz: 9:22 | Numer ID: 5240
Link nie działa/spam ?

Falowniki ie5

Charakterystyki zbliżone do charakterystyk silnika indukcyjnego z rozruchem repulsyjnym ma silnik repulsyjno-indukcyjny, w którym unika się stosowania skomplikowanego zwieracza umieszczając w wirniku dwa niezależne uzwojenia: uzwojenie komutatorowe i uzwojenie klatkowe. Pręty klatki o niewielkiej oporności czynnej umieszczone są zwykle głęboko pod żłobkami uzwojenia komutatorowego, przez co uzyskuje się podczas rozruchu dużą oporność indukcyjną klatki, i dzięki temu — tylko niewielki wzrost prądu rozruchowego. Przy pracy silnika częstotliwość prądu w wirniku jest niewielka — przez klatkę płynie duży prąd, moment indukcyjny przeważa znacznie nad repulsyjnym i silnik zachowuje się w przybliżeniu tak jak silnik indukcyjny. Przy biegu jałowym silnik obraca się z prędkością większą (o parę procent) od prędkości synchronicznej pobierając prąd częstokroć większy od prądu znamionowego.

Szczegóły strony www.lg.falowniki.pl:

Komentarze do strony: www.lg.falowniki.pl

Dodaj swój komentarz

Token:

Podlinkuj stronę www.lg.falowniki.pl

Falowniki ie5
Falowniki ie5
Falowniki ie5
-